Лучани продовжують скаржитися на неприємний запах у місті
За період з 11 по 22 липня в групу оперативного реагування «15-80» надійшло більше 600 звернень з різноманітними скаргами громадян.
Про це на оперативній нараді повідомила начальник відділу звернення громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Тетяна Книш.
Вона розповіла, що найбільша кількість дзвінків за звітний період стосувалася відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, що було викликано як плановими, так і аварійними відключеннями. Більше ста дзвінків надійшло щодо питань роботи житлово-комунальної сфери. 29 звернень стосувалися роботи КП «Луцькводоканал». 25 дзвінків надійшло щодо налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.
12 зверенень передали на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» та 10 дзвінків на виконання у «Луцьктепло». А ще 16 – передали у департамент муніципальної поліції. Вони стосувалисяблагоустрою та прибирання територій, торгівлі в недозволених місцях та спалювання сміття.
Крім того, продовжують надходити дзвінки мешканців міста з наріканням на неприємний запах каналізаційних стоків у повітрі. З цього приводу отримали 11 повідомлень, які передали у відділ екології.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі