«Волиньгаз» і луцький ЦНАП домовились про співпрацю, щоб стати «зручнішими» для клієнтів
Два центри, які надають послуги лучанам, уклали Угоду про співробітництво.
Про співпрацю в сфері надання адміністративних послуг домовились і уклали відповідну Угоду Управління клієнтського сервісу Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» і департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради, — повідомили у прес-службі товариства.
Директор «Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як та начальник Управління клієнтського сервісу Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук сьогодні, 26 листопада, офіційно підписали відповідну Угоду.
«Наш ЦНАП створений одним із перших в Україні 5 років тому. Щодня громадяни тут реєструють нерухоме майно. Для зручності лучан, щосереди ми запровадили у департаменті консультації з надавачами комунальних послуг міста: ДКП «Луцьктепло», КП «Луцьководоканал», ТОВ «Місцевий обчислювальний центр». Є можливість відразу укласти договори зі споживачами або ж внести зміни у кількість зареєстрованих осіб. Крім того, на рецепції встановлені скриньки для подачі показів лічильника води та світла. Тож, співпраця з ПАТ «Волиньгаз» теж дасть свої позитивні результати. «Газові» питання завжди цікаві населенню, тож, сподіваємось, що наша співпраця буде результативною», — зазначила директор «Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
Співпраця обох сторін — газової компанії та профільного департаменту Луцькради — передбачає налагодження та проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи у частині розподілу та постачання природного газу, санкціонованого відбору природного газу відповідно до Законів України «Про ринок природного газу», «Про комерційний облік природного газу», Кодексу Газорозподільних систем, Правил безпеки систем газопостачання тощо та забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у цій сфері на території міста Луцька та Луцького району.
Менеджери Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Волиньгаз» у приміщенні ЦНАПу Луцька періодично будуть проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу також із питань пов’язаних з розподілом та постачанням природного газу, приєднанням до газорозподільної системи, припиненням та відновленням газопостачання, встановленням та зміною лічильників обліку газу, тощо. Надаватимуть інформацію щодо порядку укладення договору розподілу природного газу.
Фахівці газової компанії надаватимуть консультації лучанам щодо чинних тарифів на природний газ, нарахувань за послугу газопостачання із врахуванням пільг та субсидій, передбачених чинним законодавством. Також розповідатимуть клієнтам про правила безпеки використання газу в побуті.
«Під час першого прийому ми плануємо більше розповісти лучанам про необхідність своєчасної передачі показників лічильників обліку газу та дистанційних способів передачі. Наші клієнти і компанія почали рухатись назустріч один одному.Ми створили своє сервісне бачення. Його основна мотивація - забезпечити максимальний комфорт та тепло для наших клієнтів. Цю ідею ми повинні перенести у наші взаємостосунки. У сучасному мінливому світі найцінніша для людини річ — це час.
Читайте також: Лучани невдоволені роботою маршруток
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром