«Місто на вікенд»: луцьких бізнесменів просять долучитися до розвитку туризму

15 Листопада 2018, 17:00
2440

У Луцьку готують нову програму розвитку туризму в місті на 2019-2020 роки.

Про це стало відомо 15 листопада під час обговорення програми.

Начальниця управління туризму та промоції міста Катерина Теліпська розповіла, чого вдалося досягти завдяки цій програмі у 2017-2018 роках.

«Вже завершується програма туризму, над якою ми працювали раніше, тому потрібно розроблювати нову», – каже вона.

Як зауважила посадовиця, напрямки, в яких вони працювали – це маркетингова кампанія, розвиток туристичної інфраструктури, співпраця з музеями, заповідниками, залучення громади та робота Центру туристичної інформації.

За словами Теліпської, вони брали участь у виставках. «Вперше нам вдалося виїхати на виставки у Польщі та Литві. Це важливо, оскільки це наші потенційні туристи, адже першочергово їхатимуть вони, адже кордон знаходиться близько», – зазначила Катерина Теліпська.

Також вона зауважила, що завдяки цій програмі вперше зробили туристичний форум, почали розвивати інфраструктуру для незрячих людей, провели громадський конкурс, який дав можливість реалізувати 11 проектів та організували першу школу екскурсовода.

Згадали і про проведення прес-турів та розробку бренд-буку Луцька. «Це те, що нам нарешті вдалося затвердити. Ще в 2012 році розробили промоційний логотип – ключик, але лише на початку 2018 року ми створили бренд-бук, де розписана візія та місія міста», – каже Теліпська.

Вона розповіла про результати маркетингового дослідження та зауважила, на що потрібно звернути увагу в новій розробці програми.

«Нам потрібно працювати на більш платоспроможного туриста, аби він в середньому зупинявся в нашому місті мінімум на два дні. Ну власне ми позиціонуємо Луцьк як «місто на вікенд». Тому й хочемо, аби у вихідні тут були якісь події, аби турист хотів залишитися тут, переночувати та залишити кошти в ресторанах міста», – зауважила Катерина Теліпська.

Під час обговорення звернули увагу на подієвий туризм – не лише мистецькі події, а й спортивний туризм. «Плануються змагання з легкої атлетики, і нам потрібно показати себе якнайкраще, аби місто виглядало гостинним. Наприклад, можна зробити меню у закладах міста англійською мовою, таксисти мають охайно виглядати та гарно спілкуватися, адже це все лишає згадку про наше місто», – додала посадовиця.

Також Катерина Теліпська зазначила, що, за спостереженнями, туристів зацікавлять нові об’єкти туристичного інтересу: водні ресурси міста та регіональна кухня. «Луцьк поки такої кухні не має. Так, ми популяризуємо мед, але хотілося б, щоб з’являлися цікаві локальні меню. Нам вже вдалося порозумітися з декількома ресторанами міста, але цього мало, смачного хочеться більше», – каже Теліпська.

Серед заходів, на які хочуть звернути увагу в 2019-2020 роках – участь у міжнародних виставках. «Нам потрібно представлятися як область, аби ми могли вповні представити Волинь унікальну. Адже литовець не приїде до нас на два дні, нам потрібно запропонувати якусь альтернативу, аби він хотів потім поїхати десь далі та затриматися в нашій області на довше», – каже Катерина Теліпська.

Вона зауважила, що участь у виставках доволі дороговартісна. Але місто готове підтримувати й місцевий бізнес на таких виставках, адже в такий спосіб вони представлятимуть не лише себе, а й формуватимуть імідж міста.

Також планують розробити міжнародні прес-тури, куди будуть запрошені ЗМІ з сусідніх країн – Білорусі, Польщі, Литви, аби розповісти, де у Луцьку можна смачно поїсти, відпочити та де можна переночувати.

«Ми розуміємо, що турист до нас має приїжджати цілий рік, але взимку у нас провал. Хочеться, щоб зимовий календар подій був більш насичений. Туристичні оператори до нас телефонують та питають, що у нас відбуватиметься на Новий рік, Різдво, а нам нема що сказати, адже календар ще не розроблений. Проте ми зацікавлені в тому, щоб Луцьк включали в туристичні маршрути», – нарікає Теліпська.

Коментар
19/03/2024 Понеділок
18.03.2024