У Луцьку розповіли, як визначатимуть оператора впровадження системи електронного квитка

14 Листопада 2018, 12:28
Учасники засідання 3512
Учасники засідання

У Луцьку в три етапи відбиратимуть оператора, який впроваджуватиме систему електронного квитка в громадському транспорті.

Про це стало відомо 14 листопада під час круглого столу щодо обговорення проекту рішення виконавчого комітету міської ради «Про затвердження Правил користування міським пасажирським транспортом (тролейбусом, автобусом) у м. Луцьку».

«Ми плануємо провести конкурс у три етапи. Перший – на відкритому засіданні конкурсного комітету ми розкриватимемо пакети, які нам надали й даємо можливість операторам провести презентацію, як вони бачать функціонування пакетів. Потім ми вивчатимемо отриману інформацію», — каже начальник управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради Володимир Степанов.

За його словами, на другому відкритому засіданні доповідатимуть про проведену роботу щодо перевірки даних, яку надали претенденти, опісля поставлять оцінку та оголосять, кого з операторів не допустять. Ті оператори, які пройдуть конкурс, протягом 5 днів муситимуть провести тестування свого обладнання.

Третє засідання, на якому вибиратимуть претендента, буде закрите.

До змін відбору операторів додали, можливість користуватися сканером зі зчитування QR-кодів. До слова, не зможуть допуститися до конкурсу оператори, з неналежно оформленими документами, ті, хто визнані банкрутами, ті, хто використовує обладнання країни-агресора та інші.

«Сьогодні ми говоримо про винайдення «луцького велосипеда», якщо можна говорити з гумором. В Києві користуються прибалтійською системою, цей досвід враховано. В нас же вимоги до оператора не можливі.

Ми хочемо, щоб він відразу прийшов зі своїм обладнанням. Чому ми біжимо перед потягом?»  — прокоментував слова чиновника громадський діяч  Володимир Букало.

На його думку, впровадження системи електронного квитка в обласному центрі відбувається так: президент ще не все підписав, а в Луцьку вже засів виконком.

«Ми товчемо воду в ступі. Якщо взяти досвід як запроваджувалися картки ПриватБанка, то зрозуміємо, що деякі пасажири будуть в знак протесту ходити пішки, дехто ж пересяде на таксі. Давайте проглянемо як це було в Києві, аби не винаходити ніяких «велосипедів». Перш ніж щось робити, треба подивитися, як це проходило в сусідів», — виступив Володимир Букало.

Натомість заступник начальника «транспортного» управління Олександр Середа зауважив, що саме тому в умовах конкурсу виставили максимум вимог, аби не залишитися біля «розбитого корита».

Читайте татож: У Луцьку водії та пасажири громадського транспорту мають різні бачення перевезень

Коментарі
14 Листопада 2018, 14:54
Ага, от так візьмуть і пересядуть на таксі, в Луцьку ж зарплати, що тільки на роботу у таксі їздити... аби шо...
Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром