У Луцьку хочуть оновити концепцію зовнішньої реклами

02 Листопада 2018, 13:14
1792

У Луцьку обговорили впровадження реформи зовнішньої реформи в місті.

Нарада щодо вдосконалення концепції розміщення та розвитку зовнішньої реклами та її реформування відбулася 2 листопада.

«Наша зустріч присвячена початку якісних змін в рекламному бізнесі Луцька. Хочу сказати, що ми напрацьовуємо зміни архітектури нашого міста. Це стосується погодження вигляду багатоквартирних будинків та їх фасадів, тому в контексті цього ми не можемо оминути рекламу, адже вона є на всіх основних вулицях нашого міста.

Наразі є хаотичність реклами, є вулиці, які нею переповнені, тому шляхом діалогу хочемо зробити наше місто більш естетично привабливим та схожим на європейські міста. Зараз такі зміни вже видно в Києві, тому до нас приїхали представники асоціації операторів зовнішньої реклами, аби поділитися своїм досвідом. Думаю, наша зустріч буде установчою», – сказав радник міського голови Ігор Поліщук.

Присутнім показали відеоролик з найнасиченішими рекламою проспектами та вулицями Луцька: Набережну, Яровицю, проспект Соборності, перехрестя з вулицею В’ячеслава Чорновола, перехрестя проспектів Соборності та Молоді, Гордіюк, район автовокзалу, кільце на Конякіна, вулиця Карпенка-Карого, проспект Волі тощо.

Ігор Поліщук зауважив, що ці зміни не мають на меті перерозподіл ринку, демонтаж та заборону встановлювати рекламу. Реформа передбачатиме осучаснення реклами, зміни її типу, місця розташування та лише частково демонтаж.

«Ми представляємо не лише Київ, асоціація працює в усіх містах України... Київ просто зараз дуже помітний тому, що там це відбувається швидкими темпами. Він може бути прикладом саме того процесу, яким чином проводиться ця реформа. Це процес-діалог. Протягом півтора року влада, бізнес та громадськість шукали компроміс, адже кожна із сторін мали свою думку та бажання, яким чином має бути розміщена реклама та які мають бути типи конструкцій», – розповіла голова асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксана Поліщук.

Вона зауважила, що спочатку був поділ міста на зони, на яких розміщували рекламу різних розмірів. Наразі в Києві найскладніший етап – впровадження цієї реформи.

«Бізнес іде зараз шляхом самореформування. Влада міста прийшла до того, що не потрібно впроваджувати реформу згори шляхом примусового змушення операторів до демонтажу, анулювання дозволів. Наразі бізнес самостійно впроваджує ті норми,які прийняла Київська міська рада та її виконавчий комітет. Бізнес насправді – партнер влади.

Якщо використовувати це зв’язок, то ми отримаємо позитивний результат для обох сторін. Що важливо для бізнесу? Гарантія. Вони мають розуміти, що вони мають заробляти кошти. Тому вони мають прорахувати ці вкладення, зрозуміти тривалість таких інвестицій, передбачено розуміти, що це ці правила не будуть прийняті сьогодні, вони не почнуть виконувати роботи, не вкладатимуть кошти, а завтра місто передумає і змінюватиме концепцію», - каже Оксана Поліщук.

Оператори зовнішньої реклами у Луцьку зауважили, що дозвіл на півроку – це смішно та вони були б більш впевнені, якби це був тривкіший та стабільніший термін. А також їм потрібні гарантії певної ставки (ціни) на розміщення реклами.

«Жоден з рекламістів не вірить у діалог із владою. Після репутації діючих керівників, які не слухаючи нікого, не дивлячись ні на що, піднімають тарифи і майже до краху довели наш бізнес, зараз хочуть змінити правила під час гри.

Проблема в тому, що ви робите самі все, ви не спілкуєтеся з бізнесом. Ступінь довіри до вас дуже низька. Люди тримаються за свій бізнес, вони вклали туди багато грошей, тому й не анульовують рекламу. Я дотую свій бізнес з інших бізнесів, всі так робили», – сказав оператор Сергій Ковальчук.

«Сьогодні ми маємо вирішити: або реформа буде відбуватися шляхом співпраці та діалогу, напрацювання спільних рішень, меморандуму, і ми поступово підійдемо до взаємовигідного рішення, або реформа відбуватиметься іншим чином. Але реформа буде відбуватися, тільки від нас залежить в який спосіб», – мовив на завершення Ігор Поліщук.

Читайте також: У Луцьку «Інвестор» знімає проморолик, сюжет якого тримають в секреті

Коментар
27/04/2024 П'ятниця
26.04.2024