Як і кому газовики роздають новорічні гостинці у Центрі обслуговування клієнтів. ФОТО
У Луцьку, Ковелі, Володимирі-Волинському і Нововолинську для споживачів газу з 18 до 22 грудня уперше проводять «Дні Клієнта».
Район.Луцьк завітав у Центр обслуговування клієнтів, який в жовтні цього року відкрили на пр. Молоді 14А. Тут 4 дні поспіль для відвідувачів проводять різноманітні конкурси з призами, а для дітей – екскурсії з подарунками
Велике просторе приміщення, затишні умови, привітний персонал, безоплатний WI-FI та додаткові зручності для відвідувачів – усе це кардинально ламає стереотип про комунальні служби. Тут не потрібно стояти годинами в черзі і вислуховувати консультанта в маленькому віконечку з ґратами.
Начальник управління клієнтського сервісу Юрій Петрук зробив нам екскурсію ЦОКом та розповів про акцію «День клієнта»:
«Для наших відвідувачів у ці дні ми проводимо розіграші новорічних призів — фірмові чашки, ялинкові прикраси, магніти та наліпки з корисною інформацією. А діти наших клієнтів будуть учасниками тематичного свята. Також ми запросили малечу з ближніх районів. Ми хочемо розповісти дітям більше про газ, про його історію на Волині, зокрема, як розвивалася аварійна служба. Проводимо і невеличку вікторину та екскурсію центром обслуговування».
Юрій Петрук запевняє, що їхня команда старається зробити все можливе, аби споживач витрачав найменше часу на «газові» питання. А якщо вони таки виникають, то компанія зробила все, щоби клієнт отримував відповіді в найзручніших умовах.
Так, у ЦОКу функціонує електронна черга. Під час очікування можна посидіти на комфортному дивані з кавою і чаєм. Після того як на екрані покажуть номер, що видали на початку візиту, клієнт сідає за столик, де чекає один з десяти привітних фахівців. Ще у приміщенні закладу є дитячий куточок, тож поки дорослі вирішують газові питання, дитина спокійно бавиться.
«В середньому до нас звертається близько двохсот осіб на день. На початку грудня був рекорд: за день до нас завітало 483 клієнти. Кожного відвідувача зустрічають на ресепшині, де одразу підказують, як вирішити клієнту своє питання. Також там допомагають із реєстрацією особистого кабінету. Середній час очікування своєї черги — 11 хвилин. А обслуговування з фахівцями орієнтовно 7 хвилин», – розповідає Юрій Петрук.
Поки ми спілкувалися з Юрієм Петруком, уже відбувалася вікторина з юними учасниками. Компанія прагне, аби малеча розуміла, що це таке газ і як користуватися ним, щоб уникнути загроз. Дітки під час гри завзято відповідали на запитання, які стосуються блакитного палива. На завершення учасникам вручали подарунки й радості не було меж. Кожній дитині дали змогу відчути на практиці себе в ролі клієнта. Тепер діти будуть розповідати батькам, як працюють електронні черги та, як користуватися особистим кабінетом.
«Чим ретельніше я роз’ясню, тим менше клієнтів будуть перейматися і витрачати час на нас,– говорить Ольга Тимощук, фахівчиня з обслуговування клієнтів. – До нас навідуються люди різного віку, серед них бувають клієнти, що невпевнено користуються комп’ютером. У таких випадках ми ретельно пояснюємо функціонал Особистого кабінету. Навіть самі реєструємо електронні пошти».
Ми опитали відвідувачів про їхні враження від Центру обслуговування клієнтів.
«У Центрі обслуговування я вперше. Мені дуже сподобалося, а саме цей комфорт! Не потрібно довго чекати, є де присісти. Черги немає, а якщо є, ти очікуєш у затишному місці. Не переживаєш, що хтось піде перед тобою, оскільки через електронну чергу, викликають клієнтів. Це дуже зручно. На разі я зареєструюся в особистому кабінеті і за потребі з радістю відвідуватиму Центр обслуговування»,– розповіла Людмила Володимирівна.
«Я сюди зайшла. Оригінальне, гарно оформлене приміщення. Дуже зручна функція особистого кабінету. Я ще не зареєстрована через брак часу, проте, безперечно, буду користуватися цим сервісом, щоб економити час і не ходити сюди. Враження позитивні, я задоволена!»,– поділилася Лариса Андріївна
У Центрі обслуговування часто проводяться різні акції, де розігруються подарунки. І саме сьогодні компанія між своїми клієнтами розіграла новий мобільний телефон Samsung Galaxy J5. Переможницею стала Зінаїда Давидюк з Луцька.
«Свої показники лічильника й моєї рідні я передаю через смс повідомлення, вважаю, що це найшвидше. Коли до мене зателефонували з Волиньгазу, думала, що я вже заборгувала?! А тут виявилося подарунок до Миколая мені влаштували»,– ділиться Зінаїда Давидюк.
Поза тим, компанія розвиває інтернет-сервіс «Особистий кабінет,» де клієнти реєструється й дають свої показники і ставлять будь-які запитання консультанту в режимі онлайн. Власне, 90% питань вирішуються через особистий кабінет. Це дуже зручно: клієнт економить свій час, не створює собі труднощів поїздками в гості до центру обслуговування, а отримує відповіді з місця перебування.
Також працює Контакт-центр, який приймає дзвінки 8:00 до 20:00, без вихідних. Навіть на Великдень і Різдво, консультанти завжди на зв’язку й дадуть відповіді на всі питання.
Артур РОМАНЮК
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром