Луцькі муніципали теж хочуть стати поліцією
У Луцьку оновлять муніципальну службу – вона стане поліцією із збільшеними повноваженнями.
У штаті відділу 12 посад, але наразі працює восьмеро інспекторів. Реорганізація відділу передбачає створення департамент муніципальної поліції зі штатом 25 працівників: 9 посадових осіб та 16 інспекторів. У департаменті будуть відділи протидії стихійній торгівлі і контролю за благоустроєм та санітарним станом міста, а також сектор демонтажів.
Підрозділ візьме на себе частину функцій, які в Луцьку ніхто не здійснював. Сектор демонтажів виявлятиме незаконні забудови і розбиратиме їх за приписами будівельно-архітектурної інспекції, виконавчих органів. Наразі в Луцьку є понад 90 невиконаних рішень щодо демонтажу різних незаконних конструкцій.
Також муніципали-полісмети будуть дивитися за дотриманням санітарних норм, притягувати до відповідальності посадових осіб, стежитимуть за роботою жеків.
«За невиконання повноважень будемо складати протокол. Не розібрався, хто має вивезти сміття – штраф посадовцеві. Усі сплати штрафних санкцій відповідно до протоколів – це додаткові надходження у місцевий бюджет. Тому очікують два позитива: кошти в казну і наведення порядку в місті», - звітує Юлія Сиротинська, виконувач обов’язків начальника дружинників.
Основні завдання департаменту муніципальної поліції Луцької міської ради:
- Забезпечення правопорядку, охорона довкілля, контроль за виконанням рішень міської влади про заборону продажу алкогольних напоїв у нічний час.
- Контроль за чистотою вулиць, парків, прибудинкових територій, паркуванням автотранспорту.
- Контроль організації торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування.
- Проведення бесід із безпритульними, жебраками, іншими особами, що перебувають у громадських місцях і потребують соціального захисту.
- Допомога органам містобудування та архітектури у виявленні фактів самовільного будівництва, забезпечення виконання приписів про припинення самовільної забудови.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром