«Луцькводоканал» ігнорує користувачів своїх послуг
Комунальне підприємство «Луцькводоканал» знову ігнорує користувачів своїх послуг.
Люди скаржаться, що до КП неможливо дотелефонуватися і передати показники лічильника. В слухавці чують лише короткі гудки.
За місяць до ЦНАПу надійшло більше трьохсот скарг на роботу водоканалу, повідомляє 12 канал.
Директор підприємства Іван Корчук переконує, що зробив усе для відмінного зв'язку з клієнтами. Встановили навіть десятиканальні приймачі телефонних ліній.
Він каже, що – проблема у надтовеликій кількості дзвінків. Директору «Луцькводоканалу дали доручення – провести із користувачами послуг роз'яснювальну роботу щодо того, як правильно вираховувати показники лічильників і передавати їх.
Читайте також: Володимирська: лучани скуповують сміттєві контейнери
Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.
Стежте за нами у Twitter, Google+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі