«Луцькводоканал» ігнорує користувачів своїх послуг

13 Червня 2018, 05:21
Телефон 2109 Джерело: Деловой Славянск
Телефон

Комунальне підприємство «Луцькводоканал» знову ігнорує користувачів своїх послуг.

Люди скаржаться, що до КП неможливо дотелефонуватися і передати показники лічильника. В слухавці чують лише короткі гудки.

За місяць до ЦНАПу надійшло більше трьохсот скарг на роботу водоканалу, повідомляє 12 канал.

Директор підприємства Іван Корчук переконує, що зробив усе для відмінного зв'язку з клієнтами. Встановили навіть десятиканальні приймачі телефонних ліній.

Він каже, що – проблема у надтовеликій кількості дзвінків. Директору «Луцькводоканалу дали доручення – провести із користувачами послуг роз'яснювальну роботу щодо того, як правильно вираховувати показники лічильників і передавати їх.

Читайте також: Володимирська: лучани скуповують сміттєві контейнери

Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.

Стежте за нами у TwitterGoogle+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!

Коментарі
13 Червня 2018, 11:27
Де та кримінальна справа про дії Івана Корчука ? Знову "дере" з людей гроші за "послуги".
13 Червня 2018, 11:46
Досить вже мусолити це питання!! Активніше повідомляйте про можливість внесення показників через особистий кабінет онлайн. Проблема "висмоктана з пальця".
14 Червня 2018, 03:46
коли ви туди заходили....там все висить також...коментатор..
Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром