Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Телефон
Телефон

«Луцькводоканал» ігнорує користувачів своїх послуг

05:21 13.06.2018
605

Комунальне підприємство «Луцькводоканал» знову ігнорує користувачів своїх послуг.

Люди скаржаться, що до КП неможливо дотелефонуватися і передати показники лічильника. В слухавці чують лише короткі гудки.

За місяць до ЦНАПу надійшло більше трьохсот скарг на роботу водоканалу, повідомляє 12 канал.

Директор підприємства Іван Корчук переконує, що зробив усе для відмінного зв'язку з клієнтами. Встановили навіть десятиканальні приймачі телефонних ліній.

Він каже, що – проблема у надтовеликій кількості дзвінків. Директору «Луцькводоканалу дали доручення – провести із користувачами послуг роз'яснювальну роботу щодо того, як правильно вираховувати показники лічильників і передавати їх.

Читайте також: Володимирська: лучани скуповують сміттєві контейнери

Дізнавайтесь останні новини Луцька першими.

Стежте за нами у Twitter, Google+ та Instagram. Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!

Загрузка...
Коментарі

громадяни

08:27 13.06.2018

Де та кримінальна справа про дії Івана Корчука ? Знову "дере" з людей гроші за "послуги".

Справедливий

08:46 13.06.2018

Досить вже мусолити це питання!! Активніше повідомляйте про можливість внесення показників через особистий кабінет онлайн. Проблема "висмоктана з пальця".

до Справедливого

00:46 14.06.2018

коли ви туди заходили....там все висить також...коментатор..

24 червня
Сьогодні
Вчора
22.06.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин