Луцьке підземелля може стати аварійним через парковки в Старому місті
Місцеві краєзнавці обурені результатами конкурсу на облаштування парковок у Старому місті: найбільшою проблемою робоча група із громади назвала те, що план передбачає паркування на Замковій площі.
Про організацію руху транспорту в межах історико-культурного заповідника йшлося на спільному засіданні робочої групи і постійної комісії Луцької міської ради.
Чому скрізь усім керують гроші? Невже лучани досі не зрозуміли, що Старе місто - то не дойна корова, а унікальна пам'ятка, яку потрібно любити і берегти? - висловився краєзнавець Ігор Левчук.
У коментарі для журналістів Район. Луцьк депутат Луцької міськради Тарас Бас роз'яснив, що не має нічого проти альтернативних зауваг, але проблему з машинами в Старому місті намагаються вирішити уже понад два роки, а скарги надійшли лише тепер - коли запропонували конкретне рішення.
План уже затверджений працівниками ДАІ. Якщо робоча група змоделює кращий варіант, знайде фахівця, який це унаочнить на схемі безкоштовно (чи задовольниться їхніми коштами), надасть це в ДАІ на погодження, тоді - так. Ми отримаємо здорову конкуренцію і спільними силами продовжимо шукати краще рішення. Поки ж це нагадує ігри в опозицію, - резюмував Тарас Бас.
Представники громадськості не вбачають у своїх заявах політики, стверджуючи, що луцьке підземелля вже закрите, і не факт, що його відкриють, адже засилля автомобілів може спричинити руйнацію, а це - невідворотна втрата частини заповідника.
Начальник відділу охорони культурної спадщини управління культури міської ради Петро Троневич у дискусію не втрутився, мовляв, питання - поза його комптенецією і сферою впливу. На це голова комісії Павло Данильчук безкомпромісно запропонував Троневичу облишити пост: "Зізнайтеся, що пора вже на пенсію", - сказав депутат.
Нагадаємо, що міська рада зробила в'їзд у Старе місто платним.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром