Луцький двір: мешканці вулиці Прогресу не бачать прогресу

21 Березня 2016, 18:21
4651

Жителі скаржаться на небезпечну підвальну котельню у будинку і сміття, яке ніхто не прибирає.

У триповерхових будинках на вулиці Прогресу проживають здебільшого пенсіонери, проте на прибудинковій території будинків № 2, № 4 завжди панує порядок.

Від двірника мешканці відмовилися уже давно. Мовляв, що з ним, що без нього все одно територію доводиться прибирати самостійно. Та за будинком, стверджують жителі, знаходиться уже міська територія, яку мають облагороджувати профільні працівники.

«50 років тут живу і 50 років тут ніхто не прибирав. А по цій дорозі їздить багато автомобілів, сусідні приміщення орендують, тому сміття вистачає», – розповідає місцевий мешканець.

Біля будинків дитячого майданчику немає. Єдину лавку та альтанку у дворі жителі поставили за свій рахунок. До встановлення альтанки долучився й мешканець приватного будинку навпроти. Він же поставив тренажер на території свого подвір’я, яким дозволяє користуватися усім охочим.

«Сюди хто хоче може прийти. А що, інших майданчиків у дворі немає. Діти ходять гратися у двір до шістнадцятиповерхівки. Не менша проблема у нас в дворі – це побиті дороги», – ділиться чоловік.

Крім того, мешканці скаржаться на підвальну котельню в будинку № 4, яка за їхніми словами, може загрожувати життю жителів. У січні цього року, розповідає місцева мешканка, в котельні уже сталася аварія.

«Прорвало теплотрасу і агрегат, який охолоджує воду, вийшов із ладу. Якби жителі не спохватилися, то через хвилин 10-15 котел вибухнув би. В останню хвилину вдалося ліквідувати проблему», – каже жінка.

Нині оператор в котельню приходить раз на дві години, раніше на робочому місці його можна було  побачити лише вночі. Ті, хто має змогу відмовитися від послуг котельні, користуються індивідуальним опаленням. Мешканець будинку № 2 розповідає, що особистий котел встановив ще 2007 року, проте з «Луцьктепла» досі отримує рахунки.

«Я не використовую їхнє тепло, для чого вони мені нараховують? Кажуть, треба щоб увесь будинок відключився від теплопостачання, бо їм так невигідно. Уже майже 13 тисяч гривень заборгованості маю», – скаржиться чоловік.

Проте перейти на індивідуальне опалення усі мешканці будинків не можуть, адже більша частина жителів – пенсіонери, які не мають змоги оплатити таку послугу.



















 

 

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected].​

Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром