Думки про тролейбусну епопею у Луцьку: секретар, депутати, транспортники

29 Березня 2018, 00:01
Страйк працівників луцького автозаводу «Богдан Моторс» 3274
Страйк працівників луцького автозаводу «Богдан Моторс»

Гаслами розпочалась чергова сесія Луцької міської ради, десятки працівників луцького автозаводу «Богдан Моторс» прийшли до міських владців  з протестом.

Адже обурені тим, що підприємство здійснює свою діяльність у Луцьку, а виготовлений  ними транспорт місто купувати не хоче. Про це повідомляє Sfera-TV.Lutsk.

Натомість, у міській раді прийняли рішення придбати 10, вживаних швейцарських тролейбусів за 10 мільйонів, начебто вони і дешевші, і виготовлені з якісних матеріалів.

Працівники заводу кажуть, що їм уже набридло виготовляти нові тролейбуси, а їздити на старих польських.

Кілька десятків працівників міські депутати все- таки почули, з вікон установи. Тож гучні з’ясування стосунків  разом з представниками підприємства продовжились у залі засідань.

Читайте також: «Ви патріоти України чи Швейцарії?»: працівники луцького автозаводу страйкують під стінами мерії

Луцький завод «Богдан Моторс»  за минулий рік сплатив близько 80 мільйонів гривень податків, з них майже 8 надійшло у бюджет міста. Тому, виробничники вважають, що міська влада нераціонально використовує  кошти громади, купуючи тролейбуси у Швейцарії.

На такі зауваження, секретар Луцькради Григорій Пустовіт зазначив, що наразі краще купити старі швейцарські, бо свої - дорогі.

Можливо, таку негативну реакцію у громади викликав дещо таємний спосіб перемовин представника Луцькради із швейцарською стороною. Те, що повної інформації про стан тролейбусів депутатам практично не надали, підтверджує депутат міської ради Алла Надточій.

Як бачимо, тролейбусні справи прозорі не для всіх. Та наразі, головним постає питання вітчизняного якісного виробника.

Приклад вигідної та доступної закупівлі українських тролейбусів - місто Кременчук, де нестачу транспорту  вдалось закрити придбанням луцьких тролейбусів, а купили їх у Луцького заводу, за кредитні кошти Європейського банку реконструкції і розвитку.

Дивно, що очільники обласного центру Волині не змогли чи не здогадались вчинити так само, адже Луцьк та Кременчук знаходяться практично на одному рівні за обсягом бюджету та кількістю населення.

У тому, що вітчизняного виробника потрібно підтримувати переконаний і голова фракції БПП «Солідарність» у Луцькій міській раді Петро Нестерук.

Луцькі тролейбуси визнали не лише в Україні, а й за кордоном. Та у місті, де їх виготовляють - їздити ними поки не будуть. Тимчасовій управлінській більшості наразі ближчі проблеми швейцарських платників податків.

Коментар
23/04/2024 Вівторок
23.04.2024
09:50
22.04.2024