«Підприємців загнали в куток»: ціну на розміщення зовнішньої реклами в Луцьку не зменшили
Рекламісти Луцька хочуть скоригувати ціни на розміщення зовнішньої реклами в обласному центрі Волині, проте члени виконкому не підтримали таку пропозицію підприємців.
Розповів про це експерт ЦРУ Тарас Яковлев на виконкомі у середу, 21 березня.
За його словами, тарифи на розміщення зовнішньої реклами в Луцьку підвищили непрозоро.
«Проект рішення про підвищення цін на рекламу не обговорювали з рекламними підприємцями. Рішення прийняли, тому що стверджували, що це дасть можливість наповнити міський бюджет. Проте це не правда. В результаті рекламісти будуть лише винні великі гроші КП «Луцькреклама». Таким чином бізнесмени будуть звільняти своїх працівників», – зазначив Яковлев.
Член виконкому Олександр Рачков зауважив, що круглі столи щодо інших питань у міськраді проводили, а от круглі столи саме щодо обговорення тарифу на розміщення зовнішньої реклами в Луцьку – ні.
За інформацією Яковлева, ціна на розміщення зовнішньої реклами в місті постійно зростала. З 2013 по 2017 рік плата збільшилась на 300%. Підприємці стверджують, що для них ця сума є непідйомною, тому просять зменшити тариф на розміщення реклами в місті.
«Те, що відбулося, збурило всю рекламну громадськість. Якщо люди орендували борди, купили техніку для розміщення реклами, то вони не можуть спокійно працювати. Одним словом, рекламістів загнали в куток. І всі ці обставини ведуть до банкрутства галузі. Можу зазначити, що колапс рекламної галузі відбудеться вже у квітні-травні», – виступила на засідання виконавчого комітету представник рекламістів Світалана Свирида.
На думку луцького рекламіста Сергія Ковальчука, «сьогодні наш бізнес ліквідовують, або забирають в інші руки».
«Прийняття такого рішення без обговорення з підприємцями є показом того, що в них немає діалогу з владою. Тому просимо внести зміни до проекту рішення і зменшити тариф на розміщення реклами», – підсумував доповідач Яковлев.
Втім, члени виконкому не підтримали таку пропозицію: «за» проголосували всього три члени.
Читайте також: «Наш бізнес приречений на провал», – луцький рекламіст
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром