Для луцьких перевізників пасажири – товар
Житель обласного центру Волині переконаний, що луцькі перевізники відносяться до пасажирів як до «дров».
Своєю думкою поділився у Facebook Віктор Смолярчук.
Лучанину не подобається те, що перевізники відносяться до пасажирів не як до клієнтів, а «як до товару», щоправда «і товар буває різним: як – то скло, яйця, цегла, дрова». Причому, переконаний він, для луцьких перевізників пасажири – саме дрова, «з якими можна не церемонитись»:
«Можна не мити діряві салони, дощ помиє, адже багато дахів у маршрутках протікає. Можна не запарюватись, і замісь двох транспортних засобів по графіку пустити один і напхати його по зав'язку – це ж дрова».
Лучанин зауважив, що раніше з повагою ставився до одного з перевізників, а саме – ПП Миколу Тимощука, за яким свого часу був «закріплені» маршрути №23 та №33, мовляв, автобуси в нього завжди були охайніі курсували за графіком. втім, після того, як він виграв конкурс на обслуговування маршруту №31, ситуація дещо змінилась.
Читайте також: У конкурсі перевізників «переміг» єдиний його учасник
Оскільки новий маршрут «значно цікавіший» з фінансової точки зору, переконаний автор допису, перевізник втратив інтерес до маршруту №33:
«Уже три дні на перший рейс 33-ка не виходить. І наплювати, що цим рейсом користуються мами, які возять діток до школи, студенти, працюючий люд, яким ця маршрутка зручна. Головне без попередження, без пояснення причин – зняв маршрут і все . А навіщо щось пояснювати - ми ж дрова».
Читайте також: У луцькій маршрутці №22 чоловік обкидав яйцями пасажирів
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром