У виконкомі думають, якими мають бути тролейбуси

22 Квітня 2015, 13:30
5524

Що доцільніше – брендування усіх тролейбусів у одному стилі, чи використання їх поверхні для розміщення зовнішньої реклами, дискутували у виконкомі.

Під час засідання виконкому Луцької міськради 22 квітня використанням зовнішньої реклами зацікавився член виконкому Богдан Климчук. Він запитав, чи зможе ЛПЕ більше використовувати тролейбуси для зовнішньої реклами, адже це приносить додаткові кошти для підприємства, ‒ пише Інформаційне агентство Волинські новини.

Директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Домбік зазначив, що зовнішнє брендування тролейбусів є стилем підприємства, і робиться воно в силу фінансових та технічних можливостей (привести у відповідний стиль одразу усі транспортні засоби підприємство не може. Адже перед орендуванням здійснюється ремонт зовнішньої поверхні тролейбусів).

Відтак, надалі використовуватимуть зовнішню рекламу. Однак кошти, що надходять від використання зовнішньої реклами, незначні. Так, за рекламу на одному тролейбусі протягом місяця можна заробити лише 700 гривень, до того ж, зараз немає замовлень.

Міський голова Микола Романюк зазначив, що проект оформлення тролейбусів у біло-зелених барвах кращий, ніж «заліплені обірваною рекламою тролейбуси». Водночас, він погодився, що ЛПЕ варто використовувати усі можливості для заробітку.

Заступник міського голови Тарас Яковлев зауважив, що навіть тисяча гривень, яку теоретично можна заробити, використовуючи один тролейбус для розміщення реклами, не врятує підприємство. Інший шлях – збільшити пасажиропотік. Так, ще рік тому, з його слів, тролейбусами майже не їздили ті, хто платить гроші, тому що тролейбуси «брудні, розвалюються, негарно виглядають». Привівши їх у нормальний вигляд, виручку вдалося збільшити з 7 до 25 тисяч гривень на день. Відтак, брендування, мовляв, може врятувати ЛПЕ.

Коментарі
04 Жовтня 2015, 02:43
Зробіть тихіше!!!!!!!
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром