Луцьке «ТЕРЕМНО» привезло срібло з відомого конкурсу
«В певний момент ми зрозуміли, що навколишній світ змінюється щохвилини, і зробити щось справді важливе і потрібне мають шанс лише ті компанії, які змінюються та вдосконалюються повсякчас», – говорять теремнівці.
Цьогоріч підприємство продовжило тему змін компанії. Проект «Смачно. Швидко. Гаряче» – це не просто гарний лозунг, це – історія про смаколики, зроблені з любов’ю. Про те, що поруч із традиціями і рідними нам родинними цінностями є місце для драйву, молодіжних течій та інновацій. Це проект про важливість професії пекаря і роль «ТЕРЕМНО» у її відродженні і розвитку.
Не тільки вдалий проект творить майбутнє компанії, але й люди, які цей продукт створюють, бережуть традиції і готові до нових викликів.
Презентували проект: голова правління Андрій Тищенко і керівник служби по роботі з персоналом Олена Висоцька – люди, які щодня вкладають в «ТЕРЕМНО» свої працю і натхнення. Цього року підприємство везе додому срібло, яке ще цінніше, адже кількість учасників збільшилася майже удвічі.
«Ми зрозуміли, як багато уже зроблено, і ще чіткіше зрозуміли, скільки ще зробимо незабаром. Ми вже відчуваємо зміни і щиро, від усього серця сподіваємося, що і Ви відчуваєте їх разом з нами», – розповідають працівники «ТЕРЕМНО».
Довідково:
«Премія HR-бренд» – це визнання успіху компанії в бізнес-співтоваристві, серед експертів і колег, клієнтів і претендентів. Цей унікальний конкурс HR-кейсів дозволяє простежити актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються у галузі, а також дає можливість детально вивчити ті HR-інструменти, які компанії-лідери використовували за останній рік.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром