Відродження: лучанка «достукалась» до комунальників через Інтернет

22 Листопада 2017, 14:14
Ефективніше, ніж дзвонити 2028
Ефективніше, ніж дзвонити

Вирішити проблему із дощовою каналізацією лучанці допоміг Інтернет.

Про це на своїй сторінці у Facebook написала Іванна Мартинів.

На платформі Відкрите місто вона повідомила, що між дворами будинків №49 і 51 на проспекті Відродження у Луцьку, на пішохідній доріжці, на місці дощоприймача зливової каналізації просів ґрунт, і утворилась набезпечна яма.

Через п'ять днів після того, як повідомлення з'явилось у мережі, комунальники вирішили проблему із дощоприймачем. «Це набагато ефективніше, ніж дзвінки комунальникам. Тому користуйтеся. Головне - правильно вкажіть місто та локацію проблеми», – зауважила пані Іванна. 

Коментар
19/03/2024 Вівторок
19.03.2024
18.03.2024