ЦНАП почав надавати послуги через Інтернет
Фізичні або юридичні особи мають змогу подати через Портал адміністративних послуг міста Луцька (ap.lutsk.ua, розділ «Онлайн послуги») документи в електронному вигляді.
ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
Адміністратори ЦНАПу отримують документи і надсилають їх через спеціальну систему електронного документообігу відповідним структурам, які мають надати послугу (видати довідку, погодження тощо). За допомогою тієї ж системи електронного документообігу потрібна послуга повертається у ЦНАП. При цьому виданий документ має усю юридичну силу, адже підписаний за допомогою системи ЕЦП (електронний цифровий підпис).
На першому етапі у ЦНАП передаватимуться і паперові примірники-результати надання адмінпослуги. Клієнт зможе вибирати, яким чином йому отримати потрібний йому документ – через інтернет чи прийти і забрати паперовий примірник. Якщо громадянин захоче отримати його через інтернет, йому треба буде всього лиш зайти на згаданий вище Портал адміністративних послуг міста Луцька і в «Особистому кабінеті» знайти потрібний документ.
ЯКІ ПОСЛУГИ УЖЕ МОЖНА ОТРИМАТИ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
На першому етапі через Портал адміністративних послуг міста Луцька можна отримати чотири послуги. Надалі цей список збільшуватиметься – обіцяють у ЦНАПі.
Отож, уже через ap.lutsk.ua можна отримати:
- архівні довідки, копії, витяги;
- копії рішення міської ради, витяг з протоколу сесії міської ради, витяг з протоколу засідання постійної комісії міської ради;
- витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки;
- довідку щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи.
На сьогодні у Центр надання адміністративних послуг міста Луцька щоденно звертається від 400 до 900 громадян.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі