Волі: планують реконструкцію
Міський голова запропонував ознайомитися з одним із можливих проектів реконструкції проспекту Волі.
Світлини він розмістив на своїй сторінці у Facebook.
Микола Романюк зазначає, що ділянка від вулиць Шопена до Чехова є частиною проспекту, де здійснюється транспортний зв’язок великих масивів міста з його центром та між собою. Крім того, по проспекті Волі здійснюється активний автомобільний рух, а також пасажирські перевезення громадським транспортом.
Покриття проїжджої частини знаходиться в незадовільному стані, є вибоїни, нерівності, тріщини, хвилі та руйнування дорожнього одягу. Поздовжній профіль в багатьох місцях немає мінімальних ухилів, поперечний профіль також спотворений. Ширина проїжджої частини проспекту коливається від 10,5 до 12,2 метра , що не задовольняє рівень сучасної автомобілізації.
Довжина запроектованої ділянки становить 970 метрів. Проектом передбачено розширення поїзної частини до 15 метрів. Кількість смуг руху – 4, ширина тротуару – 3-15 метрів.
Згідно із проекту також запланували:
► видалення 215 дерев та висадження дерев зі сформованою кореневою системою (ялина, дуб, каштан, липа), а також живої огорожі (кущів-садженців), посів газонів та квітників. Квітники улаштовуються із гранітних поребриків. Дерева обрамлюються бетонними поребриками, газони від тротуару також бетонними поребриками;
► відведення дощових вод із запроектованої ділянки проспекту передбачається відкритим способом по лотках проїзної частини і закритим – по існуючим і запроектованим колектором дощової каналізації;
► встановлення нових світильників зовнішнього освітлення;
► ремонт світфорного об’єкта на перехресті з вул. Шопена, влаштування пристрою примусового зниження швидкості (в районі гімназії №4), встановлення нових дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки та установлення турнікетного огородження;
► демонтаж існуючої контактної мережі та опор на непарній стороні проспекту та встановлення нових стальних опор контактної мережі;
► заміна ділянки теплової мережі в місці де вона попадає під проїзну частину на теплогідроізольовані труби в захисній оболонці;
► стоянки для легкових автомобілів з частковим паркуванням на тротуарі.
► влаштування велодоріжок;
Тип покриття проїжджої частини – асфальтобетон, тротуарів – бруківка.
Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі