У міськраді поки не знають, як обмежуватимуть рух у Старому місті

29 Грудня 2015, 17:43
3153 Джерело: lutsk.ws

Підприємці, представники громадськості та влади таки не дійшли згоди щодо порядку обмеження руху у Старому місті.

Обговорення проекту відбулося у вівторок, 29 грудня у Центрі надання адміністративних послуг.

Виконавчий комітет Луцький міської ради ще у липні 2015 року прийняв рішення «Про врегулювання питання щодо обмеження проїзду транспорту на територію історико-культурного заповідника у місті Луцьку».

Проект передбачає певні обмеження для користувачів транспорту: обмеження проїзду автомобільного транспорту на територію Державного історико-культурного заповідника в місті Луцьку до 200 транспортних засобів за одну годину. Встановлення цілодобового режиму роботи систем обмеження руху транспорту (боллардів) при в’їзді на територію історико-культурного заповідника.

Окрім того, доставку товарів та вантажів до ринку та інших комерційних закладів хочуть обмежити з 19:00 до 07:30. Згідно з проектом на безплатний проїзд у Старому місті матимуть право громадяни, які проживають на території заповідника, служби оперативного реагування (надзвичайних ситуацій, поліції, невідкладної медичної допомоги) аварійних та комунальних служб, зв'язку та енергопостачання, а також підприємства, установи та організації усіх форм власності, які розташовані на території заповідника та мають на своїй території облаштовані місця для паркування транспортних засобів.

Джерело patrol.lutsk.ua
Джерело patrol.lutsk.ua

Проте виявилося, що багато хто не згодний з такими положеннями проекту. Зокрема голова громадського об’єднання «Лучеськ» Олег Іванюк зауважив, що це створить багато проблем та незручностей для лучан. Одна з них – відсутність вільного доступу до костелу Петра і Павла.

«Нещодавно ми прощалися з Євгеном Шимоновичем, зібралися туди на церемонію. Змоделюйте цю ситуацію за умов шлагбаума», – зазначив Олег Іванюк.

Окрім того, дехто вважає, що проблему руху транспорту у Старому місті можна вирішити без допомоги спеціальних технічних засобів, а доручити це новій патрульній поліції.

Проте заступник Луцького міського голови Сергій Григоренко зауважив, що поліцейських патрулів не вистачить, аби зарадити проблемі.

«Абсолютно нереально врегулювати це за допомогою поліції. Ми не маємо такої змоги, поліція не стоїть, вона їде по місту. Біля ринків проблему вирішити може тільки комплекс заходів. Те, що робиться в Старому місті – це хаос, це неподобство. Наша мета – навести лад», – розповів Сергій Григоренко.

Директор приватного підприємства «Ельбе УА» Костянтин Пастухов, яке облаштовувало систему паркоматів поблизу супермаркету «Там Там», розповів, що проблеми, які можливі при поломці технічних обмежувачів руху, вирішити буде легко, тому турбуватися громадянам про невчасний виїзд з зони парковки немає причин. Окрім того, підприємці, які мають комерційні заклади на території Старого міста, матимуть спеціальні картки, які даватимуть змогу паркуватися безплатно.

«Привілеїв моєму підприємству нема, зв’язків у мене теж немає. Ви кажете поліція навела порядок, але ми від цього маємо тільки заборону. Бо людей штрафують. Стосовно питань технічних – обладнання на «Там Там» не зовсім професійне, проте їх це влаштовує. Тут обладнання буде стояти дорожче та якісніше і обслуговувати його буде один оператор», – зазначив Костянтин Пастухов.

У результаті до спільного рішення учасники зустрічі так і не прийшли. Обговоривши проблеми нового проекту, вирішили зібратися ще раз і зову поговорити.

«Пропоную створити робочу групу, яка вирішить порядок проїзду, бо пункт про те, хто їздить безплатно не дає нормальних пояснень. В мене є пропозиція відпрацювати документ, який пояснюватиме, як це все працюватиме – і підприємства, і ті, що проводять місіонерську діяльність», – зазначив Олег Іванюк.

Сергій Григоренко запропонував присутнім з напрацьованими пропозиціями зібратися на обговорення 26 січня 2016 року.

«Ми обговоримо конктерику – розвантаження, кількість карток, віруючих і так далі», – зазначив заступник міського голови.

Джерело pizzatravel.com.ua
Джерело pizzatravel.com.ua

Нагадаємо, що мова про облаштування у старій частині Луцька п’яти платних автостоянок почалася вже давно.

9 липня у залі засідань Луцької міської ради відбувся конкурс з визначення операторів паркування транспортних засобів. Тоді міські чиновники пропонували такі вулиці для облаштування платних автостоянок: Глущець (біля Центрального ринку – 15 паркомісць), Братковського (11 паркомісць), Плитниця (Замкова площа – 41 пакомісце), Галшки Гулевичівни (11 пакрмісць) та Драгоманова (30 паркомісць). 

Остаточне рішення щодо переможця конкурсу приймалося за закритими дверима. Члени комісії, до складу якої входили Перший заступник Луцького міського голови та одночасно голова конкурсної комісії Тарас Яковлев, директор КП «Авопарксервіс» Олександр Мартинюк, начальник Луцького ДАІ Віктор Главічка, депутат Луцької міської ради Тарас Бас та голова Громадської ради при Волинській ОДА Ігор Дильов, віддали перевагу «Ельбе УА».

Тарас Яковлев пізніше так пояснив рішення конкурсної комісії:

«На наш погляд, «Ельбе УА» запропонувала комплексний підхід, тобто вона зможе забезпечити контрольований проїзд на територію Старого міста. На Замкову площу та на Братковського навіть не буде можливості заїхати, якщо там не буде місця. Блокуватимуть в’їзд болларди (авт. - стовпчики, що ховаються в асфальт)».

Таким чином, громадськість та міські чиновники майже півроку не можуть дійти згоди, за якими правилами обмежувати рух у Старому місті.

Хочете бути першими на районі? Підписуйтесь на наші новини у спільнотах Facebook та Вконтакте.

Коментарі
29 Грудня 2015, 20:22
Швидше щось вирішуйте.
Коментар
16/04/2024 Вівторок
16.04.2024
15.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром