«Чим кращий дизайн і матеріли, тим легше продавати рекламу», – Лєра Лауда на луцькому медіафорумі
Київська журналістка розповіла про спецпроекти та нативну рекламу в локальних медіа.
Лєра Лауда працює редакторкою спецпроектів сайту «БЖ» та керує лабораторією гіперлокальних медіа «Дирижабль». Раніше працювала журналісткою в «Газеті по-українськи», редакторкою і проектною менеджеркою ГО «Детектор медіа», консультанткою з інтернет-комунікацій програми розвитку незалежних медіа MYMEDIA, що фінансується Міністерством закордонних справ Данії.
Район.Луцьк зібрав для вас найважливіші цитати журналістки з WEST MEDIA FORUM та її лайфхаки для тих, хто хоче більше дізнатись про нативну рекламу та дизайн.
***
В моєму розумінні більшість регіональних видань часто є такою кока-колою з підвалу. Вони не завжди якісні у плані дизайну, контенту і решті.
***
Ми сказали десятьом виданням, що хочемо робити кока-колу, хочемо робити регіональний «Village». І зараз у нас такий негласний критерій, коли вони дають якийсь текст або якісь фотографії, кажу: «А ви подумайте, вийшло б це на Village, був би такий заголовок?» Вони кажуть «ні», і ми далі якось працюємо. Ось така дуже проста схема, але вона є маркером своєрідним, і він зараз спрацьовує.
***
Ви маєте поставити собі дуже високу планку, що я не опущуся нижче, в мене не буде якихось фотографій, де всі встали за ручку й тримаються. Тому що фото мають бути динамічними й розповідати якусь історію, в мене не буде отких-от заголовків на кшталт «Пливи, пливи віночок».
***
Мінімалістичне меню, якісні фото, інформативні заголовки і якісь інтригуючі теми.
***
Я переконана, що дизайн рулить і продавати легше виданню, яке виглядає стильно, сучасно, а не відстійно. Тоді ти зможеш залучати рекламодавця, який буде готовий платити більше і за цікавіші проекти.
***
Нативна реклама – це реклама, яка максимально відповідає формату та стилю видання. Реклама – це не просто стаття, в якій ви розказуєте, який прекрасний цей виробник або якийсь банер чи оголошення, ви маєте спільно з замовником-рекламодавцем вигадати контент, який буде спавді корисним, цікавим для вашого читача. Це контент, який дуже органічно вписується у те, що у вас є на сайті.
***
Усі нативні матеріали маркуються.
***
Ми для наших регіональних видань розробили редакційні стандарти і правила, де розписано все, включно зі стилістикою, як мають починатися статті, якими мають бути ліди, що заборонено і так далі.
***
На практиці рекламодавці хочуть, щоб ви написали, що в цьому прекрасному кубинському кафе найпрекрасніші ромові коктейлі. Але подумайте, чи в своєму редакційному матеріалі вживали б усі ці епітети. Звісно, що не вживали б ніяких епітетів в нормальному інформаційному тексті.
І ви говорите: ні. Ми готуємо матеріл, який має абсолютно вписуватись і нести цінність для читача.
***
В усіх наших текстах, які ми пишемо є лише перевірені факти. Це означає, що якщо хоче рекламуватись забудовник, на якого заведені судові позиви, то ми не будемо писати, що він білий, пухнастий і все правильно. Так само не буде жодних хвалебних од.
****
В регіональних медіа рекламодавець приходить і хоче, щоб там була якась єресь на тому банері: 30 шрифтів, 10 кольорів, ще щось і на це боляче дивитися.
***
Мій меседж був у тому, що дизайн – важливо. Стандарти, якість матеріалів – теж важливо. Чим кращий дизайн і матеріли, тим легше продавати рекламу і тим більш не соромно працювати у виданні.
Захід відбувся у КРЦ «Адреналін Сіті»
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром