У ЛПЕ запропонували скаржитись на якість послуг з перевезення за єдиною формою

23 Травня 2017, 13:36
1983

У КП «Луцьке підприємство електротранспорту» закликали містян допомогти знаходити недоліки та порушення у процесі здійснення перевезень тролйбусами.

Про це йдеться у повідомленні на сторінці ЛПЕ у Facebook.

Відповідну інформаціюлучан просять надсилати у вигляді SMS-повідомлень або електронного листа за визначеною формою.

Повідомлення повинно мати такий вигляд: дата, час, номер тролейбуса, номер маршруту і номер порушення зі списку, що надається:

1. Неоголошення зупинок.

2. Некоректна поведінка водія.

3. Невидача квитків водієм.

4. Некоректна поведінка кондуктора.

5. Невидача квитка кондуктором.

6. Повернення одноразових квитків на проїзд водієві чи кондуктору.

7. Чистота салону тролейбуса.

8. Відсутність табличок з номером маршруту.

9. Несправність освітлення салону.

10. Інше – описати порушення своїми словами.

Приклад повідомлення: 1205, 0830, 180, 15а, 8

Читайте також: Без кондукторів: ЛПЕ збирається зекономити до шести мільйонів гривень на рік


 

 

Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром