Найкращий спосіб покращити якість транспортних послуг – скарга, – соцмережі
Куди поскаржитись на неякісні послуги з пасажирського перевезення? Якщо Ви ще не знали всіх номерів телефонів, тепер маєте змогу зберегти їх собі усі – про всяк випадок.
Цією інформацією поділилися сьогодні, 5 травня, на сторінці Громадський транспорт Луцька у ВК.
У дописі йдеться про те, що, як показала практика, найефективнішим способом покращення транспортних послуг у Луцьку є скарги.
Тож, у випадках, коли Ви довго чекаєте маршрутку, немає тролейбусу або маршрутки згідно затвердженого розкладу, салон транспортного засобу у жахливому стані – телефонуйте на «гарячу лінію» Міської ради: 15-80 (з мобільних дзвонити 777 888), вкажіть причину дзвінка, номер маршруту та, при можливості, держномер маршрутки або бортовий – тролейбуса.
Також можна скаржитись самим перевізникам:
- «Луцьке підприємство електротранспорту» – тролейбусні маршрути + маршрутки №№ 24, 25, 26, 28 ,29: тел. 26-25-79
- «АТП-10701» – маршрути №№ 3, 9, 14, 17а, 18, 23, 26а, частково – 31, 47: тел. 25-41-31
- «Санрайз» – маршрути №№ 1, 2, 8, 10, 12, 16, 17, 22: тел. 77-20-83
- «АТП №1» – маршрути №№ 11, 19: тел: 050 3397189
- «АТП Луцьк» – маршрути - частина №№ 31 і 47 - тел. 066 3513015
Читайте також: Затвердили результати конкурсу перевізників на трьох луцьких маршрутах
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі