Луцька інвестиційна група «VolWest Group» допомогла відкрити у Рівному перший магазин SPAR

03 Травня 2017, 14:12
8191

Український лідер по відкриттю франшизи «VolWest Group» посприяв відкриттю першого в Україні магазину під брендом SPAR.

За словами міського голови міста Рівне Володимира Хомка, відкриття магазину SPAR є знаковим не тільки для міста, а й для усієї України. Адже це свідчить, що попри непросту ситуацію в Україні, іноземні компанії не бояться заходити на український ринок.

«Чому зараз таке урочисте відкриття? По-перше, заходить всесвітньо відома мережа, по-друге, заходить вона у дуже нелегкий час для України. І для нас надзвичайно важливо,  що фірми вірять у наше майбутнє.  Ми зробимо все, аби фірма почувала себе у Рівному комфортно», – зазначив міський голова Рівного.

До міжнародної мережі SPAR Україна приєдналася у 2017 році, коли «SPAR Україна Корпорейшн», що входить до Інвестиційної групи «VolWest Group» та  Міжнародна група «Spar International» підписали договір про співпрацю. Предметом двосторонніх домовленостей став розвиток на ринку України міжнародної мережі SPAR.

SPAR є найбільшою міжнародною спілкою самостійних ритейлерів із різних країн, які працюють під  одним брендом, щоб забезпечити високий рівень сервісу, оптимальне співвідношення ціни і якості для своїх покупців.

За словами директора з розвитку міжнародної комерції та власного виробництва SPAR International, постійного члена Міжнародної ради SPAR Райнера Ґлаубіца, постійний обмін досвідом, інноваціями та передовими технологіями між партнерами забезпечує конкурентоспроможність кожного з них.

«Хочу подякувати усім партнерам, які розвинули ідею бути командою зі SPAR. Ми цінуємо хороше оформлення магазину, якісні послуги, а також свіжу їжу. А також дякуємо, що «VolWest Group» вирішив інвестувати у наш торговий знак. «VolWest» переконав, що навіть у важкі та складні часи вони залишаються конкурентними та успішними. Тобто ми маємо надійного та сильного партнера. Звичайно не буде легко, але настав правильний час», – заначив Райнер Ґлаубіц.

SPAR завжди відповідально підходить до відкриття кожного магазину та досліджує ринок та потреби конкретного регіону. Саме тому асортимент товарів і їх вартість можуть відрізнятися відповідно до того,  на яку категорію покупців орієнтується магазин. Попри це, для покупців SPAR – це завжди широкий асортимент якісних і свіжих товарів, європейські стандарти обслуговування, індивідуальний підхід до кожного клієнта, а також комфорт і затишок у кожному магазині.

«Якби ми відкривали магазин у преміальному районі Рівного, де живуть люди з вищим статком, він мав би інший асортимент з вищими цінами. Тобто SPAR індивідуально підходить до кожного свого об’єкту відкриття, виходячи з тих клієнтів, які існують у конкретному регіоні. Це можуть бути і економні магазини, але не у вигляді дешевого магазину, незручного і не сервісного. Це все одно буде сервіс,  це буде якісний товар, але іншого наповнення», – розповів директор «SPAR Україна Корпорейшн» Сергій Шавлукевич.

Сьогодні SPAR – це більше 12 300 магазинів, 85 років досвіду в 42 країнах на чотирьох континентах. В Україні SPAR  розвиватиметься у 4 торгових форматах: Spar Express (магазини біля дому торговою площею до 200 кв.м), Spar (супермаркети 200-800 кв.м), EuroSpar (супермаркети 800-3000 кв.м), InterSpar (гіпермаркети понад 3000 кв.м).

У стратегічних планах Інвестиційної групи «VolWest Group» є динамічний розвиток і розширення мережі до 50 торгових закладів упродовж 3 років за рахунок відкриття власних і франчайзингових магазинів SPAR.

«Нарешті в Україні зійшлися дві великі компанії – лідер франчайзингу «VolWest» та світовий лідер у різноформатних магазинах SPAR. Ця синергія має дати позитивний результат. Приємно те,  що цей магазин відкрився не в Луцьку а в Рівному. Це показало  те,  що магазини можуть існувати не тільки в місті, де ти можеш координувати його постійно, а у будь-якій точці нашої країни. Надіємося,  що це не останній магазин з нашими партнерами. Сподіваємося,  що він дійсно завоює ринок у західній Україні і буде одним з найпопулярніших форматів, бо він може задовольнити попит будь-якого власника та інвестора, починаючи від експрес-магазинів, закінчуючи великими гіпермаркетами», – зазначив Сергій  Шавлукевич.


Райнера Ґлаубіц
Райнера Ґлаубіц

Володимир Хомко
Володимир Хомко








1

1









1

1


1

1

1

1

1

1




1



1


1





































Текст та фото Софії СІЧКУН
 

Коментарі
03 Травня 2017, 20:42
Це все добре.Гарантії якості товару,ціни-я так розумію для них рядовий українець це питання десяте.Тоді за кого радіти-за дядюшку Сема???Не робіть з нас дурнів.Дешева реклама.Не СОРОМНО?
03 Травня 2017, 22:40
У наш час під кожним фото товару треба і ціну фотографувати!!! На кого розраховано? На Заході мережа SPAR середньої цінової групи і навіть вище, так що це не для наших простих людей!!!
04 Травня 2017, 00:15
А ось побачите,ця інфо буде з"являтись швиденько і на інших сайтах(перекидка).Бо є проплачені журналісти яким байдуже що писати, давай бабло.І пишуть потім,що журналістам люди довіряють.Нащо брешете?
04 Травня 2017, 01:41
Є магазини в які не цілком комфортно навіть заходити,а тимпаче щось купувати тоді і до ціни будеш придиратись. Я випадково попав у цей магазин і повірте там дуже круто і затишно про ціни нічого сказати не можу бо тупо забув звернути увагу. Підприємці ,їдьте дивіться і вчіться
04 Травня 2017, 04:15
Ні,Ні,Ні.Почекайте!Так ввічливо у нас відкриваються всі магазини і інші заклади.Навіть аптеки.Там навіть ціни можуть зробити дешевші,але знову ж таки лише на місяць-два.Так шо бачили ми ,,вічливих,,і повірте вони не приїхали нам допомогти.Вони приїхали косити бабло.Любими методами.
04 Травня 2017, 14:57
Українці прагнуть жити краще! Для мене краще - це вибір. Люблю Правило маленьких перемог. Саме невеликі перемоги і будуть основною запорукою до неминучого успіху. Те, що з'явилась нова можливість вибору - вже новий успіх для міста. А йти в цей магазин, чи не йти - це ваш вибір. Мені сподобалась викладка, порадував вибір свіжих овочів.
04 Травня 2017, 15:14
Що означає краще жити?Коли на кожному кроці генделик,чи ось такий ,,маркет,,?Ви подивіться на світлини-стоять люди перед дверима чекають коли їм відчинять,ніби там все задарма ,а вони такі голодні.От як би не відкрили цього ,,хитрого,,магазинчика люди повмирали б з голоду.Так виходить?Треба,щоб наші закордонні друзі розуміли,що мають справу не з голодним бидлом,а з вільним,сильним(і по відношенню до їжі)народом.А огірочки і на базарі не гірші.Одним словом-РЕКЛАМА.Ганьба.
Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром