Кондуктори не користуються валідаторами, бо «не встигають», – соцмережі
Лучанин зауважив, що кондуктор у тролейбусі не користується валідатором, виправдовуючись великою кількістю пасажирів.
Про це на своїй сторінці у Фейсбуці повідомив сьогодні, 19 квітня, Михайло Шелеп.
«Зранку сідаю в тролейбус №15 (номер на кузові 225). Провідниця видає мені старий квиток. Запитую: де валідатор?», – написав чоловік.
У відповідь кондуктор йому заявила, мовляв, людей забагато, «нема коли із ним возитись». Адже, як вона зауважила, валідатор потрібен лише для тестування.
Відповідно, пан Михайло задає питання: «То в чому суть того тестування? Що воно повинно показати: чи працюють ті славнозвісні китайські валідатори? Чи не перегріваються? Що саме керівництво ЛПЕ хоче дізнатися після тестування?».
Звісно ж, достовірну інформацію про кількість пасажирів отримати з таким відношенням до «тестування» отримати буде проблематично – «по обох видах квитків явно не буде співпадати».
В кінці свого довису лучанин додав: « я двома руками за впровадження електронного квитка у громадському транспорті, але хочу зрозуміти чи та система обліку пасажирів, яку так наполегливо хотіло купити керівництво ЛПЕ (а були й інші варіанти), відповідає потребам і вимогам часу».
Читайте також: Про який облік пасажирів йде мова, якщо кондуктори не користуються валідаторами, – соцмережі
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром