Лучанам роз’яснили, як писати електронні петиції

29 Жовтня 2015, 12:50
5733

На засіданні міського виконавчого комітету розповіли про порядок подання петицій до Луцької міської ради.

Начальник відділу звернень громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Тетяна Книш зазначила, що впровадження такого сервісу – це реальний механізм звернення громадськості до міської  ради та можливість громадян ініціювати розгляд важливих питань, що стосуються життєдіяльності міста.

«Питання електронної петиції сприятиме підвищенню активності мешканців та формуванню громадянського суспільства», – зазначила Тетяна Книш.

Громадяни зможуть звертатися з петиціями до міської ради через веб-сайт Єдиної системи електронних петицій, який забезпечує можливість створення петиції автором, безоплатність доступу та користування інформаційно-телекомунікаційною системою, за допомогою якої здійснюється збір підписів.

Петиція оприлюднюватиметься на веб-сайті петицій протягом двох робочих днів з дня надсилання її автором. Її перевірить відділ звернень громадян на відповідність вимогам. У разі невідповідності, петиція не оприлюднюватиметься. Або може виключатися з режиму оприлюднення. 

Громадяни, які хочуть підтримати петицію, також повинні зареєструватися на веб-сайті.

Міська рада розглядатиме звернення лише у тому випадку, коли петиція набере не менше 300 голосів громадян протягом 14 днів.

Якщо вирішення питань, порушених у тексті петиції, вимагатиме розгляду на засіданні виконкому або сесії міської ради, виконавчий орган готуватиме необхідний проект рішення.

На засідання виконавчого комітету та сесію запрошуватиметься автор петиції, який матиме можливість виступу.

Відповідь на петицію буде оприлюднена на офіційному сайті міської ради та надіслана автору не пізніше наступного робочого дня після закінчення її розгляду.

Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024