У Луцьку триває Конкурс проектів туристичного спрямування

23 Березня 2017, 16:06
1500

Уже більше двох тижнів, як розпочався прийом заявок на конкурс соціальних проектів (пітчинг) туристичного спрямування, який оголосила Луцька міська рада у партнерстві з програмою «Активні громадяни» від Британської ради в Україні та СГО «Молодіжна платформа».

Організатори ініціативи радять зацікавленим лучанам поквапитись з поданням своїх заявок, адже час їх прийому скоро завершиться.

«Луцька громада є доволі активною, особливо молодь. Тому для нас важливо залучити її до реалізації цікавих, корисних для міста проектів, зокрема у туристичній сфері. З цією метою ми й оголосили проведення конкурсу в галузі туризму і раді, що нашим партнером стала програма «Активні громадяни» від Британської ради в Україні. Їх досвід в напрямку організації таких ініціатив є досить цінний. До того ж вони залучають експертів, які можуть  навчити людей, як правильно подати ту чи іншу ідею та вдало її презентувати», – зазначає начальник Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Катерина Теліпська.

Цей конкурс має 6 пріоритетів. А саме:

  • нові туристичні об’єкти;
  • креативний простір;
  • інклюзивні проекти;
  • фестивалі, події, заходи;
  • інформаційні та IT продукти;
  • туршляхи.

«Зважаючи на те, що Луцьк позиціонує себе, як місто, яке розвиває подієвий туризм, то для нас є цікавими заходи, імпрези, які могли б привабити туристів. Також, хочу звернути увагу на інклюзивні проекти, бо доступність тих пам'яток, які у нас є, для людей з інвалідністю потрібно покращувати. Це знову ж таки друк різноманітних інформаційних матеріалів шрифтом Брайля, створення 3D макетів пам’яток, тощо. Важливим напрямком є розвиток ІT-технологій в цій сфері, адже туризм активно переходить в Інтернет-простір. Люди часто шукають інформацію про місто, не звертаючись в турагенції, а на різних сайтах та форумах. Тому створення різноманітних веб-ресурсів, де б поширювалась позитивна іміджева інформація про Луцьк, теж один з пріоритетів», − вважає Катерина Теліпська.

Зауважимо, що основними критеріями, за якими відбиратимуться найкращі проекти є: безпосереднє спрямування ідеї на розвиток туристичної галузі міста та створення позитивного образу Луцька; новизна; креативність та відповідність вищезазначеним напрямкам.

Загальний бюджет конкурсу 200 000 грн. (100 000 грн. надає Управління туризму та промоції міста, а 100 000 грн. – Британська Рада в Україні). Максимальне фінансування в рамках одного проекту – 30 000 грн.

«Ми розуміємо, що фінансування не є великим, але, якщо будуть ідеї, які варті уваги та потребують дофінансування, то ми могли б це зробити в рамках цього конкурсу. Зрештою, якісь ідеї можуть бути стартом, щоб реалізувати їх в повній мірі у майбутньому», – зазначила Катери Теліпська.

Також вона розповіла, що Управління туризму та промоції міста Луцької міської ради активно працює над покращенням  туристичного потенціалу міста. Основними напрямками роботи є: маркетингова кампанія та іміджева політика (зовнішня та внутрішня промоція), розвиток туристичної інфраструктури міста, підтримка туристичного бізнесу (навчання спеціалістів, які працюють у цій сфері), залучення громади до розвитку туризму. 

«Ми також залучаємо позабюджетне фінансування, і можу похвалитись, що зараз пройшли перший етап конкурсу програми транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна 2014-2020». Проект, який, ми сподіваємось, переможе, дасть можливість відкрити доступ до вежі Чорторийських та підземель під прилеглим комплексом монастиря єзуїтів, а також експозиційно наповнити ці об'єкти. Чекаємо на подальші результати», – зазначила Теліпська.

Читайте також: Містян запрошують долучитися до створення «турфішок»

За її словами, активна робота управління та людей, які  працюють у цій сфері дає свої результати. Так, зростає кількість відвідувачів у луцьких музеях (2014 р. – 149 033 відвідувача, 2015 р. – 163 981 відвідувач; 2016 р. – 179 926 відвідувачів); зростає туристичний збір (2014 р. – 68 602 грн, 2015 р. – 116 700 грн, 2016 — 146 132 грн.); збільшується кількість відвідачів Центру туристичної інформації (2014 р. – 1077 українців та 264 – іноземці; 2015 р. – 2279 українців та 1596 іноземців; 2016 р. – 2561 українець та 441 іноземець).

«Як я вже згадувала, залучення громади до розвитку туризму є одним з важливих напрямків нашої роботи. Тому, ми переконані, що проекти реалізовані в рамках цього конкурсу вплинуть на збільшення кількості туристів у 2017 році та підтвердять, що Луцьк – приємне відкриття», – зазначила Катерина Теліпська.

Нагадаємо, що заявки на конкурс  приймаються до 21.00  7 квітня 2017 року. В цій ініціативі можуть брати участь лучани від 18 років. Форму заявки та додаткову інформацію ви можете знайти за посиланням.


 

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром