Сім фактів, які треба знати про валідатори у луцьких тролейбусах

09 Березня 2017, 15:41
8569 Джерело: zik.ua

У міському електротранспорті впроваджують Автоматизовану систему обліку пасажирів.

Район.Луцьк пропонує читачам розібратися, які зміни чекають на муніципальний транспорт уже за два тижні.

1. 27 березня у луцьких тролейбусах з’являться валідатори – це прилади, які здійснюють електронний облік пасажирів.

2. Кондуктори в тролейбусах залишаються. Працівники ЛПЕ і далі обілечуватимуть пасажирів. Кондукторам провели спеціальне навчання.

З. Вхід буде як раніше, через усі двері, адже валіатори на початках будуть не стаціонарні, а переносні. 

4. Розрахунок готівкою. На першому етапі впровадження Автоматизованої системи обліку пасажирів можна буде платити виключно паперовими грошима.

5. Процедура купівлі квитка. Пасажир платить за повний чи пільговий квиток, кондуктор прикладає одну з трьох карт до приладу (всього у кондуктора буде три види карт – стандартна, для студентів/учнів та нульова), після чого валідатор друкує проїзний документ.

6. Розрахунок карткою за проїзд у тролейбусі за допомогою платіжних систем «Mastercard» і «Visa» буде можливий вже у травні 2017 року. ІТ-технологію для цього розробляють фахівці ПриватБанку, а керує проектом особисто директор Північно-Західного регіонального управління Юрій Войтенко

«Ми знайшли вихід, як зробити так, щоб проїзд можна було зафіксувати за допомогою звичайної картки, яку має клієнт для соціальних виплат (пенсії, стипендії, різноманітні допомоги). Це дозволить швидко запровадити нову систему без масового виготовлення карток. Бо при запровадженні окремої картки треба, щоб приблизно 50 тисяч клієнтів масово пішли у відділення банків, тоді черги неминучі.

Крім того, втрата персоналізованої картки – це проблема, бо для виготовлення нової потрібно багато часу. Натомість звичайну картку у будь-якому відділенні можна переоформити за 10 хвилин.

Працюємо і над тим, щоб картою проїзд могли оплачувати і звичайні пасажири, які пільгами не користуються. Ми маємо технологію такого рівня, що зчитавши карту розуміємо, хто це, і якою пільгою користується», – пояснив Юрій Войтенко під час прес-конференції 7 березня.

7. Контроль. Інформація, яку фіксуватимуть валідатори за допомогою спеціального програмного забезпечення, дасть можливість контролювати робочий час, дотримання графіків, обсяги пасажиропотоків тощо.

«Коли будемо розуміти на якій зупинці в якій час більше пасажирів, ми зможемо піково відправляти більші тролейбуси, а в інший час – менші. Так ми оптимізуємо витрати електроенергії», – пояснив директор Луцького підприємства електротранспорту Ігор Грицюк.

Більше читайте тут: Кінець безліміту для пільговиків: у луцьких тролейбусах поставлять валідатори

Наталка ПАХАЙЧУК

Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected]

Коментарі
10 Березня 2017, 08:54
Питання а якщо нема картки приватбанку то як буде, бігти в банк робити?
10 Березня 2017, 13:28
ПІльговикам, які не їздять тролейбусом, будуть ПОВЕРТАТИ гроші???
31 Березня 2017, 20:44
А згодом взагалі на руці друкуватимуть номер. Точно не загубиться! Підставите руку чи лоба і можете зайти в тролейбус. Та й кругом. Зараз нас примусять картки брати, а згодом і на руку клеймо ставитимуть!(((((((
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром