Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

З історії електротранспорту: перші вітчизняні тролейбуси Луцька

13:27 11.01.2017
708

Перші тролейбуси в незалежній Україні випустили у Києві в кінці 1991 року.

Модель називалася «Київ-11». Це був тролейбус особливо великої місткості, так звана «гармошка». Проте машини мали деякі недоліки, тому виробництво тролейбусів вирішили організувати на дніпропетровському заводі ЮМЗ. Тролейбуси моделі «ЮМЗ-Т1» стали першими вітчизняними машинами на вулицях Луцька, – пишуть у спільноті «Громадський транспорт Луцька» у Вконтакте.

Перші чотири тролейбуса цієї моделі прибули до Луцька у 1993 році (бортові номери 188-191). Машини сподобалися лучанам, адже були більш місткими та зручними, ніж «ЗиУ» та «Шкоди».


У 1994-1995 роках місто отримало ще три «ЮМЗ-Т1». Ці тролейбуси були виготовлені у місті Павлоград і отримали бортові 193-195.

«Гармошки» працювали на найдовших і найбільш напружених маршрутах 1 і 2. У Провідну неділю ці тролейбуси пускали у село Гаразджа. Також машини використовували для перевезення школярів на замовлення.



Від «ЮМЗ-Т1» почали відмовлятися у 2009 році. Підприємство електротранспорту в той час було у скрутному фінансовому становищі, а тролейбуси цієї моделі потребували більшої кількості електроенергії. Були плани вкоротити машини, як це робили у деяких підприємствах України, проте ліцензія на виконання таких робіт коштувала доволі дорого.

Тому машини почали списувати: першим порізали у 2010 році борт 188, якому у 2004 році почали робити капітальний ремонт, який так і не завершили. Після цього в грудні 2014 року списали 189 та 193, які перед цим 5 років простоювали.

Востаннє «гармошки» працювали на лінії у лютому 2013 року. Останні «ЮМЗ-Т1» списали в жовтні 2015 року.



Коментарі
23 листопада
Сьогодні
Вчора
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин