Дискусії навколо логотипу не вщухають: луцький дизайнер пригадав історію створення туристичного бренду міста

18 Грудня 2016, 17:27
9283 Джерело: сторінк у Facebook Дмитра Авраменка

Луцький дизайнер Дмитро Авраменко долучився до дискусії, яка останніми днями виникла навколо пропозиції маркетолога Миколи Жичука нової концепції просування та позиціонування обласного центру.

Презентували новий логотип 14 грудня. Того ж таки дня користувачі соціальних мереж гаряче коментували запропонований варіант – оновлений бренд Луцька.

Викладач кафедри дизайну ЛНТУ Дмитро Авраменко пригадав, за яких обставин свого часу створювався логотип «приємне відкриття». Подаємо допис із соціальної мережі Facebook без змін:

«Еволюція відкритості. Це добре?))

Раз вже всі писали про туристичний логотип Луцька, то і я додам власні коментарі, оскільки сам безпосередньо брав участь в тому «конкурсі». Я не писатиму, чому один логотип добрий, а другий поганий, ліпше написати, чому за такий короткий термін з 2012 року, коли був затверджений туристичний логотип, виникають певні запитання. І цих запитань з часом буде тільки більше. 

Ідея. Розробка туристичного логотипу це, безумовно, дуже добре і його розробка необхідний елемент промоції і підвищення туристичної привабливості міста. Тому не дивно, що у 2012 році конкурс з розробки туристичного логотипу було оголошено у Луцьку. 

Конкурс. Оголосивши відкритий конкурс у ньому могли взяти участь усі охочі, це також добре.

Журі. У нас головне не розробити досконалий, гармонійний чи, наприклад, цікавий креативний дизайн, а головне той, хто судить, тобто журі, яке обиратиме логотип. Як не дивно, але склад журі, якщо не помиляюсь, не було оголошено публічно. Хоча як не дивовижно)) не складно здогадатись, що у ньому було малувато дизайнерів-професіоналів, які обирали логотипи за принципом «Мені не подобається», «Мені подобається», «О, а цей миліший» або «Ну так прикольненько» або «Оце справді креативно»)) 

Проте варто додати, що у журі, яке обирало туристичний логотип Луцька, був старший викладач кафедри графічного дизайну Львівської національної академії мистецтв Юрію Крукевич, який є досить авторитетним проектантом. Він також є автором туристичного логотипу Львова. Тому вочевидь закономірно, що саме Юрій Крукевич відігравав першу скрипку в оцінці ескізних варіантів туристичних логотипів Луцька. Таким чином, розробивши непоганий туристичний логотип Львова, було природн,о чи то для передачі досвіду, чи то як завжди сплазувати перед Львовом і запросити такого спеціаліста у журі, яке обиратиме туристичний логотип Луцька.

І що ж тут не так? Де зрада?))) 

FAIR PLAY – ЧЕСНА ГРА. Жоден з варіантів туристичного логотипу Луцька, який був обраний з «довгого листа», і згодом з «короткого», і з тих двох, які дійшли до фіналу не мав можливості доопрацьовуватись. Іншими словами графіка всіх логотипів існувала у початковому варіанті конкурсу, а логотип з ключиком весь час вдосконалювався. Я більш ніж упевнений, що кожен, хто брав участь у тому конкурсі, хотів вдосконалити власний варіант, але таку можливість отримав тільки один проект. 

Післясмак. Переміг у «конкурсі» студент Львівської національної академії мистецтв Володимир Кудляк, де випадково, чи за збігом обставин, працює старшим викладачам член журі Юрій Крукевич, який є автором логотипу Львова. 

P.S. Туристичний логотип Луцька «ключик» є досить досконалим з точки зору поєднання дизайну і ідеї, адже ключ інструмент для відкриття замків, а лезо ключа має форму В’їзної вежі-дитинця Луцького замку. Таким чином у логотип потрапив головний промоційний елемент Луцька його замок. З кольором і шрифтовою гарнітурою там також немає проблем.

Національні кольори поєднані з домінуючим червоним кольором гербу Луцька. Шрифт «м’який» який вочевидь імітує написання графем пензликом. Все збалансовано і витримано у пропорціях. Хотілося б тільки одного, щоб усі учасники того «конкурсу» мали можливість так попрацювати над помилками. 
Решту висновків робіть самі. 

P.S.2. Особисто мені не дуже до вподоби щось копіювати або тим більше наслідувати. Я полюбляю власне обличчя. І хай би який логотип не був у Миколи Жичука, але у його розробці є комплексний підхід і головне це – індивідуальність та особливість, яка не схожа на інших. А графіку, звісно ж, можна доопрацювати))».

Коментарі
18 Грудня 2016, 21:04
Так схожість є,але не дивлячись на уе вони не пвднімають питання про зміну і при цьому в них купа туристів
18 Грудня 2016, 21:16
Таки схожість є
18 Грудня 2016, 21:56
А ви що пані думали що це вже навіки вічні прийняли Це ж не логотип а картинка кожен повинен займатися своїм ділом, а керівник це тимчасове.
19 Грудня 2016, 19:01
Ого, схожість явна.
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром