Автор ідеї нового логотипу міста відповів на критику міського управління туризму
Микола Жичук, автор ідеї нового логотипу та бренду Луцька, відповів на критику начальника управління туризму та промоції Луцька Наталії Бунди.
Відповідь він опублікував на своїй сторінці у Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Сучасний логотип Луцька – ні про що», – маркетолог Микола Жичук
«Розголос в соціальних мережах показав важливість питання. Дякую Наталії Бунді за оперативну відповідь. Радує, що відповідальні люди не сидять склавши руки. Погоджуюсь, що обговорення має бути публічне, а реалізовувати проект мають професіонали. Я глибоко переконаний, що Луцьк – чудове місто, що має величезні перспективи для розвитку! І кожен повинен якісно та професійно виконувати свої обов'язки», – пише чоловік.
Проте у Миколи Жичука виник ряд питань стосовно критики розробленого ним бренду та оцінки існуючого логотипу.
«Якщо існуючий логотип Луцька хвалять - хто і де? Якщо він входить в десятку найкращих - дайте пруфлінк. Хто обирав? За якими параметрами? Якщо чесно, в ньому порушені закони композиції та типографіки. Хоча ідея ок і має право на життя. Хто з європейських маркетологів та дизайнерів давав оцінку? Імена в студію. Яка аналітика була проведена? Сегментація туристів/цільової аудиторії? Головні меседжі? Чому існують лінки на сторінки неіснуючих сайтів Луцька? Чому не проводиться робота з вікіресурсами? Чому не проводиться моніторинг інформаційного поля Луцька? Чому немає спільних проектів з Google Україна, як це реалізовано в Франківську?», – запитує маркетолог.
Нагадаємо, начальник управління туризму та промоції Луцька Наталія Бунда підтримала ініціативність лучан, однак стверджує, що перед тим, як презентувати новий логотип міста, його авторам варто було б порадитись із фахівцями.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі