ПАТ «Теремно Хліб» посіло друге місце в премії «HR-бренд 2016»
Друге місце луцька компанія завоювала в номінації «Регіон» премії «HR-бренд 2016».
Підприємство брало участь у конкурсі із кейсом «ТЕРЕМНО – постійний рух». Цей проект описує процес формування в компанії єдиної корпоративної культури, що відповідає її стратегічним цілям.
В певний момент на підприємстві зрозуміли, що навколишній світ змінюється щохвилини і зробити щось справді важливе і потрібне мають шанс лише ті компанії, які змінюються та вдосконалюються повсякчас. Саме тому цей кейс – про цінності як найкращий інструмент трансформації компанії.
В рамках проекту визначили цінності компанії, які спрямовані на її зміни та розвиток: команда – якість – відповідальність – досконалість, та сфокусувались на драйверних: відкритість, розвиток. Основним завданням, насамперед, була трансформація культури компанії, заснованої на цінностях.
Еволюція ПАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» з 2014 року і до сьогодні охопила такі ключові етапи:
– Визначення цінностей та формування команди «ТЕРЕМНО».
– Підбір та формування команди.
– Побудова управління на основі цінностей Компанії.
– Формування нового Бренду (зовнішнього/внутрішнього).
«Беручи участь у цій премії, ми зрозуміли, як багато уже зроблено, і ще чіткіше усвідомили, скільки ще зробимо незабаром. Ми вже відчуваємо зміни і щиро, від усього серця сподіваємося, що і Ви відчуваєте їх разом з нами», – повідомили у підприємстві.
Довідка: «Премія HR-бренд» - це визнання успіху компанії в бізнес-співтоваристві, серед експертів і колег, клієнтів і претендентів. Цей унікальний конкурс HR-кейсів дозволяє простежити актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються у галузі, а також дає можливість детально вивчити ті HR-інструменти, які компанії-лідери використовували за останній рік.
Опис проекту можна переглянути за посиланням.
-
Сьогодні
-
Завтра
-
Незабаром
Коментарі