«Гроші – це не ціль, гроші – це результат»: у місті відбувся бізнес-форум про експорт у ЄС

01 Листопада 2016, 12:18
2549

За ініціативи Бізнес Академії Практичного Менеджменту у місті пройшов форум для малого і середнього бізнесу – «WEST EXPORTING FORUM 2016».

Захід відбувся у п’ятницю, 28 жовтня, у центрі дозвілля та розвитку «Адреналін Сіті».

На форумі були присутні представники провідних український компаній, які спромоглися проштовхнути товари національного виробництва на ринки Європейського союзу та інших країн світу.

Присутні могли поспілкуватися з представниками компаній, які мають досвід успішного виходу на зовнішній ринок. А також обговорити екологічну сертифікацію та маркування продукції згідно міжнародних стандартів (як виявилося, серед усіх виробників соняшникових олій в Україні лише «Олейна» має екологічну сертифікацію!). 

Не менш цікавою виявилася інформація про вихід на ринок Німеччини та Великобританії, експортне фінансування та митні аспекти експорту.

Район.Луцьк пропонує вашій увазі підбірку цитат від найцікавіших спікерів форуму.

Володимир Патіс, президент компанії «Ескада-М» з Рівного. Компанія є виробником шпонованих плит і близько двох років впроваджує систему ощадного виробництва LEAN Production. Це дає їй змогу бути ефективною та експортувати продукцію у сім країн світу.

Головна причина, чому наша країна не експортує – тому,  що вона не експортує.

***

Експорту у нас немає не просто так – ми на це заслужили. То результат наших трудів та старань.

***

Коли збираються експортні комітети, то ми збираємо по сім-п’ять представників. Такі, знаєте, шалені натовпи тих, хто хоче експортувати.

***

Половина наших компаній не капіталістичні, я їх називаю кооперативи. Там немає ідеї збудувати ідеальну компанію.

***

Гроші –  це не ціль, гроші – це результат.

***

Немає проблеми з продукцією. Є проблема з людьми, з нашим світоглядом.

***

Жванецький казав – «Як йти вперед, якщо весь досвід ззаду». То це він казав про нас.

***

Ми дуже консервативна компанія. Ми не любимо витрачати гроші на дурниці.

***

В Україні ми говоримо про невеликі бізнеси. Ми не можемо зробити «Теслу»,  але ми можемо постачати в «Теслу» ручки для дверей.

***

Я раджу не будувати бар’єри. Експорт не відрізняється від внутрішнього ринку. Там такі ж самі люди.

***

У нас країна трендів – спочатку займалися металургією, зараз всі займаються ІТ та Євросоюзом.

***

Не обов’язково експортувати у Європу, розвивається Іран. Ми для іранців європейці,  а от для шведів ми не Європа.

***

Щоб експортувати,  потрібно захотіти експортувати.

***

Геннадій Шестак, автор та розробник проекту Ukrainian Gears. UGears – компанія, яка створила унікальний продукт – гордість України – механічні 3D-пазли, один з найуспішніших стартап-проектів на Kickstarter. Компанія успішно здійснює відвантаження в США, Канаду, Великобританію, Німеччину, Панаму, Коста-Ріку, Колумбію, Філіппіни, Францію, Болгарію, Південну Корею, Китай, Росію, Нідерланди, Чехію, Польщу та інші регіони.

Треба врахувати,  що ви виходите на переповнені ринки, особливо ринки США.

***

Європа тільки здається привабливою. Південно-східна Азія яскравіша. Вони для нас люди з іншої планети і ми для них теж цікаві.

***

Деякі виробники постачають коньяк до Китаю. Пиво «Оболонь» продається по 4 долари в Китаї  і успішно продається.

***

Будь-яка компанія готова експортувати, якщо вона має продукт. Зверніть увагу на сертифікацію і якість. Якщо ви продали брак і нахамили,  то це не катить.

***

Якщо покупцю не сподобалося будь-що, навіть твоє обличчя, то ти повинен вибачитися,  повернути гроші, залишити товар і покланятися. Це культура американського ринку.

***

Ціни в США нижчі,  ніж в ЄС,  в Японії вищі, ніж в ЄС. В Україні вони максимально занижені.

***

Не можна продавати дешево, бо його не будуть купувати. Будуть думати,  що це якесь «Г».

***

Олег Мирошніченко, тренер і консультант з питань експорту на європейські та міжнародні ринки.

Є тип людей,  який страждає на соціальну імпотенцію. Треба ставити цілі і йти до їх досягнення.

***

Для системного експорту компанії потрібна висока результативність на внутрішньому ринку.  Якщо ви слабкі на внутрішньому ринку, то для чого йти на зовнішній?

***

Ви повинні горіти,  повинні бути цікавими. Треба вміти сподобатися.

***

Ми ще плентаємося у руслі радянської директивної економіки – «бери і йди», а зараз потрібні нові стандарти.  

***

Хоча би одна людина в компанії має розуміти англійську мову.

***

Є експорт,  який нікому не потрібен, бо несе збитки. Мабуть від нього треба відмовитися.

***

Важливим є вдосконалення бізнес-процесів – правління запасами,  управління постачальниками.

***

Не варто розсилати свої пропозиції по всьому світу. Потрібно визначити пріоритетні ринки.

 ***

«Ми з тобою однієї крові» –  ви повинні довести це закордонним постачальникам.
















































Використання цього матеріалу без дозволу редакції «Район.Луцьк» заборонене. Авторські права захищені українським і міжнародним законодавством. Під «використанням» мається на увазі повна або часткова републікація цього матеріалу на сторінках інших інтернет-видань (окрім соціальних медіа). Щодо використання матеріалу телефонуйте +38 066 413 29 28 або пишіть на редакційну електронну адресу [email protected].​

Коментарі
01 Листопада 2016, 18:41
Цікавий, корисний захід! Побільше в Луцьку таких
Коментар
25/04/2024 Четвер
25.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром